Du ska hålla dig uppdaterad om vad som händer, samarbeta i olika grupper, vara tillgänglig och samtidigt vara produktiv. Hur går det ihop?
Läs mer om den digitala arbetsplatsen i Office 365 på vår nya hemsida.
Mer än bara ett intranät
Vad är skillnaden på den digitala arbetsplatsen och intranätet egentligen? Vi tror att den digitala arbetsplatsen är mycket större än ett intranät, det är därför vi utvecklat Core till en hub i den digitala arbetsplatsen. Men behovet av ett intranät finns självklart fortfarande, därför levererar vi dessutom ett intranät, baserat på SharePoint, som är ihopkopplat med Core. Samma integration är applicerbar på era övriga digitala verktyg.

Din hub i den digitala arbetsplatsen

Ditt intranät på SharePoint Modern
Enklare för dig, ditt team och hela organisationen.
Core bygger på fyra stycken landningssidor som förenklar och förbättrar samarbete, kommunikation och produktivitet. Aktuellt, din sida, samarbete och hitta information.
Aktuellt
Håll dig uppdaterad
Utforska informartion och nyheter från organisationen. Håll dig uppdaterad med vad som händer just nu.
Välj själv dina nyhetskanaler
Olika typer av innehåll
Event från organisationen
Lång och kort livscykel
Viktiga meddelande

Din sida
Ditt jobb på ett ställe
Arbeta enkelt med dina appar, dokument, uppgifter och mycket mer. Anpassat av dig för dina behov.
En överblick över ditt arbete
Hantera uppgifter och möten
Smidig åtkomst till dina appar och verktyg
Arbeta med dina dokument
Du väljer ditt innehåll

Samarbete
Dina kollegor på ett ställe
Håll dig uppdaterad om vad som händer i dina grupper. Hitta kompetenser och kollegor. Förenklat samarbete.
Utforska nya grupper
Hitta alla dina kollegor
Frekventa uppdateringar från dina grupper
Standardiserat sätt att skapa grupper

Hitta information
Smart information vid rätt tillfälle.
Enligt Microsoft spenderas 20% av arbetsdagen på att leta efter information. Du ska hitta det du letar efter snabbt och enkelt, vare sig det är genom sök eller navigering, annars blir ditt jobb inte gjort.
Contextbaserad navigering
Sök
Smarta länkar
Lyft upp innehåll

Vår leveransmodell på fem steg
Vi är väldigt duktiga på att utveckla och designa lösningar för den digitala arbetsplatsen. Men vi vet kan inte så mycket om just din verksamhet. Det är ju visserligen inte så konstigt, vi har inte jobbat hos dig i flera år, vi har inte hört korridorsnacket hos just dig. Men vet du vem som har det? Just det, du.
Därför trivs vi bäst i samarbete med dig. Vi kan våra saker, och du kan dina. Tillsammans blir resultatet fantastiskt och förbättrar verkligen din och dina kollegors arbetsdag.

Köp som produkt
Ni betalar en engångssumma för Core. Support och underhåll av lösningen tillkommer. En annan viktig skillnad är att ni får rättigheter till källkoden då ni köper produkten. Det gör att ni även kan göra ändringar i grundplattformen på egen hand.
Köp som tjänst
Ni betalar en månadskostnad för Core. Vi sköter underhåll och tekniskt förvaltning av lösningen, inklusive kontinuerligt vidareutveckling och förbättring av produkten. Dessutom ingår vår supporttjänst Care för support, utbildningar, anpassning eller utveckling av intranätet.
Core Family
Tillsammans gör vi intranätet bättre!
Varje år arrangerar vi Core Day, då vi bjuder in alla kunder som använder Core. Syftet med att träffas allihop är att vi tillsammans ska dra nytta av att vi är flera som delar samma utmaningar, möjligheter och plattform. Dessutom får ni tillgång till vår portal där vi samlar nyttig information, FAQ, utbildningsmaterial samt diskussionsforum där du kan prata om intranät & digital arbetsplats.
Vill du veta mer?
Susanne Erkenmark
0734 08 29 27
susanne.erkenmark@nexergroup.com
Linkedin