Sharepoint nordbro

Nordbro sätter kunden i fokus med SharePoint

Nordbro Jurister är en av Bools allra första kunder. 2008 levererade vi ett kundhanteringssystem, baserat på SharePoint 2007, som även inkluderade tidrapportering och fakturering. Nu har vi uppdaterat systemet till SharePoint 2013. Samtidigt passade vi på att utveckla nya funktioner och ny design.

Portalen hade sedan 2008 vuxit markant, och nya behov tillkommit. För att göra portalen mer flexibel delades systemet upp i två portaler, en för anställda på Nordbro och en för deras kunder. Tidigare hade båda arbetat i samma portal.

Portalen gör vardagen enklare för Nordbros kunder, de kan t.ex. lägga upp inkassoärenden som Nordbro ska hantera, se nyheter och råd när det gäller företagande och juridik. Vilket gör att kunderna kan fokusera på deras specialistområde.

Funktioner som fanns i den tidigare externa portalen, såsom nyheter från Nordbro, administrera sina fakturor och hantera sina kunder finns kvar och nya utvecklades. En helt ny mer lättanvänd och modern design togs fram, som håller höjd för en ännu mer mobil framtid.

Vill du veta mer om kundhanteringsystem på SharePoint?

Kontakta Bool by Sigma